Usch usch uuuusch

Igår gick man upp som vanligt & duschade & fixade till sig på jobbet.. Allt va som de brukade tills jag kom till jobbet... En halvtimme senare va jag påväg hem igen efter att spytt som en gris på jobbet.. Hatar de!
Så igår spenderade jag 10 timmar i soffan & sprang väl ett 30tal gånger till toaletten & spydde så jag trodde jag när intill skulle dö.
Denna natt har varit hemsk.. Gick & la mig halv 10 hahah(har aldrig gått & lagt mig så tidigt). Men vaknade nog 10 ggr..
Mamma har varit en ängel & baddat mig med kalls vatten konstant & smörjt in mina händer & fötter.. tack mami älskar dig så mkt..
Plus att hon satt brevid mig i sängen & höll min hand & killade mig i håret innan jag skulle sova.. Mamiii!
Kände mig som 5 igen haha.. Sen ska jag erkänna att jag halv 5 i morse gick & la mig hos mamma & pappa hahahaha & jag som fyller 21 i år..
Men men e man sjuk så e man & de känns som hela kroppen är i 95 års åldern.. De värker överallt & febern är sky hög & hela bröstkorgen vibrerar & gör ont när jag pratar & hostar..
Usch...
Ne nu ska jag fortsätta & vila & se ALLA program på tv 3 precis som igår hahahahaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0