Helgen började så fint. .

Jag var ledig & solen lös som om jag var den enda i världen den lös på. .
Jag var så glad över vädret & allt kändes tipp topp...
Sen ringde mami & jag blev såå glad eftersom hon är min favorit mamiii..
Tänk att en såå stor lycka som jag kände i lördags bara kan ts ifrån en bara sådär..
Att man kan vara så glad & hlt plötligt bara bryta ihop på några fjuttiga minuter...
JAG vad glad, JAG var lycklig men du känns alls meningslöst...igen....
jag fattar inte. . .
En vanligt kontroll som inte skulle vara något specillt blev visst en en upptäckt. .  Cancer i underlivet. . .  De va visst inte så jätte speciell kontroll..... FY FAN!!!!!!
Jag orkar inte mer. . .  slänger in handuken nu för hur mycket jag än ber, hur mycket hopp jag än har & hur mycket kärlek jag än ger så äter den där JÄVLA sjukdomen upp dig ändå....
Har ingen aning om va mer jag kan göra. . . . .
Vet bara att jag har fåt nog & inte orkar stå emot längre. . . . . . . . .. . .






Hard to remember,
Summer or winter,
When she hasn't been there for me...
A friend and companion,
I can always depend on,
My mother, that's who I need...

Taken for granted,
She said she planned it,
She's always behind everything...
A teacher, a seeker,
I'd go far to reach her,
My mother, that's who I need...

Wish I could slow down
The hands of time...
Keep things the way
They are...
If she said so,
I would give her the world if I could,
I would...

My love and my laughter,
From here ever after,
Is all that she says that she needs...
A friend and companion,
I could always depend on,
My mother, that's who I need...
My mother, that's who I need...
That's who I need
.

Kommentarer
Postat av: Sanna

:( :( :( :( :(

JAG ÄLSKAR DIG GUMMAN , tveka aldrig att höra av dig om det är nåt !

2009-04-07 @ 23:03:27
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0