Nu börjat krafterna ge vika

har inte varit speciellt personlig på bloggen på senaste... håller gärna saker för mig själv än att hänga ut de här som jag kunde göra förr.. skulle väl säga att en viss mognad har skett haha.
MEN när de gäller de här måste jag få ur mig de någon stans. . . .


Min fråga är när den här skiter tar slut?
Finns det inte i bröstet så finns de i andra bröstet & finns de inte i det bröstet så finns det i huvudet. & nu finns de där igen på ett nytt ställe... Som ett slag i magen, som om någon kapar den starka stommen man byggt upp. . .
Varför just du?? Varför återkommer de?? Varför så agrresivt? Varför inte bara ge sig & låta dig va frisk.. De finns ingen som du & alla vet att du är min stora idol. .  Jag tjatar på dig varje dag nu att du ska vara stark för ditt hopp & styrka har börjat slockna... så någon måste tjata & någon måste vara stark åt dig. Men jag kan lova att innerst inne är man inte stark, där är de uppror av högsta grad..


Älskar dig av hela hela mitt hjärta du är den som gjorde min sommar & gjorde mig glad när ja va som svagast & som fanns där när många andra sparka på den som låg. . nu är det min tur att finnas för dig. Dock är din börda mkt tyngre att bära på även tyngre för mig som försöker att finnas där....
Vill bara att allt ska bli normal & att du ska vara den glada mami som jag alltid kommer hem till....

You are the best mamii in the hole world!





Kommentarer
Postat av: Joackim

Är det inte bra med din Mamma nathalie =/

Hoppas allt blir bra iaf.

Puss /jocke.

2008-09-20 @ 09:59:33
URL: http://www.joackimjohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0