Jag längtar så mkt till måndagen.....

De va vad mami sa till mig för en vecka sen. "jag brukar inte längta efter sjukhusbesök men till måndag längtar jag så mkt".. Ja igår va vi då på sjukhuset, & mamma fick äntligen träffa läkarna..
Jag, Daniel & Anna sa på sjukhusets cafe att vi va så glada för mamma att hon äntligen skulle få hjälp..
Men tror ni hon fick de???
Buker & tarmarna är såå inflamerade & läkarna gör inget..
"vi vet inte va vi ska gör eller hur vi ska gå till väga" "vi vet inte om vi vågar göra nåt"..
VA FAN är de för fel.. de svaren är exakt de svaren mamma får hela jävla tiden.. Hon mår så himla dåligt & gråter & vill bara skrika & hennes ända chans säger att de inte vet vad de ska göra..
Ja vill bara kunna trolla nu & göra henne frisk & få slut på hennes lidande....
Förlorar jag dig nu förlorar jag ALLT...
va ska jag göra??? ja orkar inte mer.. Litev är så himla orättvist.. Vad har jag gjort för att förtjäna de här, kan någon svara på de????



Tack & lov att jag fått någon att prata med om detta, någon som förstår mig, som vet vad jag går igenom & som varit med om jusdt dehär. Dock förlora du din mami & jag ber varje dag att jag inte förlorar min.. Men tack för att du dök upp & lyssnar på mig..Tusen tusen TACK Axel

Kommentarer
Postat av: Sofia

Heej hjartat! Vad ledsen jag blir nar jag laser det har, fan gumman ni fortjanar verkligen inte det har.. vet inte vad jag ska saga mer an att jag verkligen e jatte ledsen och att jag onskar er all lycka!!! Ni e sa starka och jag hoppas ni har ork att fortsatta med det!! Trakigt att vi inte hann saga hej da innan jag akte.. men jag hoppas du kommer och halsar pa for har e allt jatte bra, jag e pa jobbet just nu och vi har fatt en liten lagenhet.. skickar mitt nya nummer nar jag koppt ett eget nu har vi bara gemensamt.. PUSSS pa dig gumman. Halsa din mamma sa gott!!

2008-09-25 @ 09:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0