In the arms of an Angel

Har nu varit hemma hos mami & papi.. Blev inte alls så som jag tänkt.. Läkaren ringde mami när jag va här..
"vi kan inte se va de e vi måste göra flera tester".. Jag ledsen & ursinnig kag bara tänker på de.. Va FAN e deras problem? Måste mami dö för att de ska börja hända nåt med läkarna eller va e de som tar sån tid & som de inte fattar hus de ska gå till väga med???
Hur som helst ser de ut som mami kommer bli inlagd.. Gud om hon visste hur orolig jag är varje dag..
Orkar inte me de här längre.. Känner mig minst i världen, något som jag också e nu... Känns som jag bara faller & ringen tar emot... När ska allt bli bra???


Jag önskar varje dag att allt blir bra.... In the Arms of an Angel de hoppas jag du e mami


Längtar till lörda nu så ja kan tänka på annat. . Lite nervös dock men de blir fint =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0