Mer aggresivt sex till folket hahaha

De senaste två helgerna har ja varit ute i svängarna rejält.. förstår inte varför utgångarna blir som hårdast när jag går ut med min brors tös Anna.. Kul som satan är hon ialf & jag hoppas de blir en ny snart.. För 3 helger sen va jag & Axel ute tillsammans hahaha.. Mobbade haha bara vi två.. Till hugo bar de av ialf & kolla när Danne lira skivor & sen en massa öl.. Va lite busig också efter som Axel va helt lyrisk över att personalen hade De Palma tröja & bandana lyckades ja tatta med mig en bandana.. så nu har han lovat att ha den på alla "save this moment" spelningar annars jääädraarr haha. .


Helgen efter de (förr förra helgen) va de dags för mig & Anna & göra våran debut.. Förfesten bar av till Jossan på Granit.. Anna & jag kom ju ialf fram till en sak "hata pensionär sex me skeden & missonären & allt va de är & kolla djupt i ögonen" usch & blä sånt e bara trist hahaha Tror vi båda e lite galna hahaha.
På hogo dansa vi gärnet & Axel va ju super söt när han va fullet haha han sa väl "oj" ungefär 100 ggr den kvällen. "asså nathalie..... tyst tyst... Oj hehehe nu kom jag av mig..oj" haha oj oj oj Axeln haha Annas nya smeknamn till Axel,,,
Hur som helst slutade kvällen med ett stage dive så jag skadade benet haha.. eller aa nästan så gick de till ialf...


Tror ändå benet har återhämtat sig för i lördags va jag & anna igång igen.. På palace av alla ställen hahahaha.. Danne spelade skivor där så de va därför... Dock va de ju Anns tur att nästan skada sig i lördags.. Hon fick ju nästan en kork i ögat när hos öppnade de mosserande vinet...De va bland de fulaste jag sett på länge =). .
De bar även iväg till hugo en sväng för & kolla till Axel man så han klarade sig hahaha. . . Han va lite på lyset hahaha men han va långt ifrån värst.. träffade ju en "familje medlem" som va vääääääldigt på lyset... men men nu har ja skrivit av mig lite onödig fakta....




Mottot lyder: MER AGGRESIVT SEX TILL FOLKET ANNAAA!




Axel
 "Gullbert" Witbeck & Nattis "Gullbritt" Andersson citerar på ren östgöta "Jag vill ju bara att de ska gå foort"


Kommentarer
Postat av: annnnna

Bästa citatet någonsin!!! och dra mig i håret sneeela...nä nu ska jag dricka cider, och vänta på att din brur lämnat chrille på mongo-discot. pyss

2008-10-24 @ 19:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0