Ja kan inte rå för det, men min humor e unik.. Andys fel =)

Hopp nu va de måndag igen då. .  veckorna bara springer förbi tycker jag.. Helgen har varit super mucho gut haha. . .
Blev först tacos & idol på frdagskvällen som senare slutade med bowling med an massa folk & tre banor hahaha.. De va sjukt kul.. Vet inte om någon va så bra efter den där über starka sshutten haha. . Vet inte va som hände men på min bana va de ialf Mr Metal, Natta pingstvän & Grävdödaren hahahaha. . . . vilken jävla match de blev. . . . Tror de va en viss Axel som blev lite föööör på lyset "hade jag varit vakt hade du åkt ut" Axels svar på de till hugopersonalen blev "hade du verkligen gjort de på riktigt" hahaha. . . Stackare undra hur han mådde dan efter haha. . .


På lördagen va jag bjuden till Claudia så där va vi jag, Emma, Hella, Mickis & sen ? hmm ja va hon nu hette. .
Bär av en liten sväng till hugo & därefter till Otten där Daniel spelade skivor. . Där träffade jag Axel & hans vän Stefan. .  Har nog aldrig fått så ont i magen i hela mitt liv, skratta så jag tjöt. . .
& de blev ju inte bättre av när Axel Stefan & Andy började med "Sagan Om de Bannlysta" hahahahahaha
såhär lät de typ en stor del av kvällen:
 

Sjukt stört. . Andy: Du e för dålig för att kasta sten, den Axel har du väl hört. Axel: Låter som en gåta!
& de här gott folk garva dom åt sen hela kvällen så man kunde inte göra annat än & skratta åt allt hahaha...
Sen som vanligt va de ju de berömda östgöta snacket som vi kör med jämt nu för tiden... hahaha "David Guätta som han heter" hahahaha... de va ju fint..........FAN VA FULT..



Lite senare in på kvällen började man tydligt se att Andy blev lite för fuller för han blev sådär gosig som bara han blir när han e lite på lyset.. & dessutom kom han han fram till mig & sa mitt namn & varje gång jag svarade sa han "PIPPI FÖR-FAA-AAN" Andy & hans youtube grejer han kollar på hela dagarna hahahaha.

Måste även berätta att de va Annas tur & skada sig i lördags hahahaha.. Vi skulle gå till Axels bror & säga hej & då ville Anna härma killarna när de gjorde sina skejt trick utan skateboard så Anna tog i som bara den & gjorde ett flyg trick från trappan vid den där teatern hahahahaha.. Vilken wurpa de blev.. tror alla skratta så de grät & roligast va när Anna rste sig upp & sa "såg ni, jag flööög" hahaha knäppis Anna som jag gillar så mkt hahahaha.. "dra mig i håret fiifaaan" hahaha(insider Anna & Natta). .
Kvällen slutade ialf på Kopkings haha Axel Anna Stefan & jag väntade utanför efter Daniel gick in i VIP kön.. Sen när hade en pizzeria VIP kö? hahahaha..
När vi vänta ialf va vi ju alla lite störda så Stefan satt & imiterade(stavas?) Sout Park Alabama Man & lärde Anna hur man skulle låta så likt som möjligt haha.. Ja fick ju Dissen av alla eftersom jag tyldigen va sämst på de hahaha men Anna lyckades ialg "Alaabamaa Meeeeen" hahahaha.

Hade seriös tränngsverk i magen dagen efter. . . ÅÅÅH GUU va ja skratta!



Kvällen fick avsluta med en liten hälsning, så från oss alla till er alla:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0