Vilken otroligt rolig helg

Måste säga att den här helgen har varit den bästa på länge. .  jag har varit upptagen med saker hela tiden & jag älskart. . .  Det har varit från 20 års kalas, sthlm schopping, sthlm häst till utgång...

Va verkligen kul i fredags & träffa alla i gamla gänet man va med i grund skolan & att träffa Johanna igen va extra kul.. Sen att mina två stall bästisar var där gjorde bara saken ännu bättre hihihi. . De e ju skvaller på HÖG nivå Tessan kommer med i stallet, & Bettan e ju Bettan. . Alltså världens härligaste tjej!

Hur som helst va 20års kalaset hos Hanna i fredags mkt trevligt

                                            

Jonna & Ann               Jonna & Jojo spanar in Annas brön                      Jojo 


             
                       
               Alice & Emelie                      Lelle & Jag         Betchji =) (stavas?)

                     
                                                Tessan & becka =)   Jonna gör reklam för donken där nästan alla jobbat =)



20 års barnet Hanna =)



Sen kom lördagen då de va shopping i sthlm & som avslutning lite tjejkväll för mig & Sanna..MKT kul...

        
        

Sanna agerar nörd



Vem e denna mystiska kille som följde efter oss hela kvällen???



Helgens roligaste svar & tankar efteråt
Jag: Hur mkt kostar den här?
Svar: 3796 tror jag, kan gå & kolla va den kostar mer exakt..
Jag låtsas om som de inte är några pengar för mig & tänker: VA inte mer, de va ju inte så farligt.. Häng undan den till mig tack & kolla va de exakta priset är tack. . .


Helgens roligaste kommentar:
Jag lovar att inte vara taskig, bara ni kysser varandra


Sannas & Mitt motto för helgen löd:
Drive kastler, drive (internt)

Kommentarer
Postat av: Sanna

men ojojojoj så bra jag gör mig på kort , det finns nog bara en som är snäppet värre och blir lite bättre & det måste vara vår mystiske nya vän . HAHAHA
herregud säger jag bara ! men roligt hade vi :D
Drive kastler , drive

2008-05-28 @ 13:57:15
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se
Postat av: Picce

ja vet vem han är hahahaha...

2008-05-29 @ 00:15:57
URL: http://Picce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0