Va e de här????

Här sitter jag i min säng & läser mina vänners & deras vänner & deras vänners pojkvänner osv osv bloggar eftersom jag varken har nån tidning eller liv & kommer fram till en killes blogg jag känner igen från gymnasiet.. Han går sista året i FG alltså är han ett år yngre..
Ser sedan att han lagt upp låtar han själv sjunger i & jag värt JÄVLIGT förvånad av hur jävla bra han sjunger.. FY FAN!! Hans tjej måste vara stolt för de finns ju inte mkt finare än en kille som sjunger fint.. Min kille sjunger allt annat än fint hahahahaha. . .



Avgör sjävla om ni tycker att det är nåt & ha eller inte. .

Kommentarer
Postat av: jocke

HAHAHAHHA och deras mormor också va? ;D
haha kan tänka mig det, städa suger ju jävligt hårt :D vi måste städa varje morgon fy fan alltså, moopppa och hela skiten ;D
Ja då allt är fin fint med mig =) Det är ju helg liksom :) Hur är det själv då nattis? =) är livet bra? :D
Jadå känner lisa ja ;D
I helgen hm kanske ska ut imorrn,men bara kanske vet inte en riktigt :P
Va ska du hitta på för kul då?
vädret är ju inte så jätte bra nu alltså :S
Men ha det så bra nattis pattis snattis =)
jävligt tråkit rimm ;D
Pusspuss

2008-05-16 @ 20:24:40
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: Picce

aaa säger du detta väder suger.. :S jasså vf dårå? tråkigt o höra, verkligen =( ja hoppas me de löser sig =) jo då förutom allt plugg så e allt bara bra... =) händer i helgen då?

2008-05-16 @ 23:40:48
URL: http://Picce.blogg.se
Postat av: jockeeeee!

För det första med magen är för att dumma mig med robin, du vet inte vem det är :P
och lägga upp klippen sådär är inte så svårt, hm hur ska jag förklara.
Om du är inne på 1 klipp på youtube så står det höger om klippet "Embed"
sen en lång address i fältet där. kopiera den. sen där inne där du gör inläggen här på bloggen så ser du att det står HTML i en av dom små rutorna på raden längst ner? kopiera bara in den långa addressen där :P
haha fattar du? =)
jag viste inte heller hur man gjorde först men det var nån som visa mig ;D

haha jo som du säger städa måste man ju göra, varje gång man har städat rummet som bara fan tänker man, nu ska jag fan hålla fint, haha jo tjena är fint i 1 dag :P haha ;D men i lumpen har vi ju fan inget val :P
Na vi gick aldrig ut sen, blev inte så :P var hosen kompis i stan bara, tror han bor i samma hus som dig, eller i samma byggnad, alltså att ni har samma gård haha! Flumm : JA! ;D
oo fy fan va kul att bara jobba då, lite avis är jag faktiskt :) INTE :P
Får väl hoppas att din helg varit bra i överigt då =) och på jobbet också för den delen, inga jobbiga kunder sista tiden? =/ =)
Pussogonatt nattis

2008-05-18 @ 01:49:56
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0