Skulle jag kunna trolla skulle jag göra de

Igår skulle de bli bowling på hugo. .  De blev trädgårn & otten... Va rätt kul.. Mysigt på trädgårn verkligen. . & Otten va ok va lite seg & ett tag va jag lite virrig i bollen efter Fernet. .

Dessutom h'nde de mkt tråkiga saker... Först får jag sms av sanna där de står att de inte e så bra. .
Sedan börjar Linn & Mankan bråka =(.. Kommer till Otten & dansar lite & ser Emelie men va som sagt lite skakad efter Fernet så ja hälsade & tänkte att jag går till henne sen.. Men när jag väl ska de är hon borta så jag stöter på en person & frågar vart hon är & får inte alls några vidare snäll förklaring där så även hon var ledsen & arg.. Träffar sedan Sanna & Erik & där kännde man bara att man skulle gå där ifrån genast =(...
Skulle jag kunna trolla & ställa allt till rätta skulle jag göra de med en gång... Tycker inte om ledsna miner, arga utbrott, kommentarar innan man fått ren fakta, ja rent ut sagt jag tycker inte om heta känslor spec inte när de gäller mina vänner =(...
Hoppas allt löser sig med alla...

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Sanna

tack för att du bryr dig lill-kiorre ;P

2008-05-04 @ 12:11:22
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0