Phuuu

här har man jobbat ons tors fre lör & sön & då känner man att jaaa, jag klarade av helgen...Skönt de ska bli & va ledig. . MEN så ska man jobba måndag hahahaha.. efter att ha kämpat en hel helg ska man jobba idag också =) tur att jag är ledig imorn. .
Fast ska inte klaga börjar ju inte förän kl 11 så jag har ju alltså 1 & halv timme på mig att fixa hår & sminka mig.. hatar att stressa på morgonen därför jag jag upp lite tidigare så jag kan ta de lugnt & gå omkring & kolla lite hahahaha. .
längtar dock redan tills jag kommer hem ikväll, tror jag ska ta mig ett bad. .  Min kropp behöver de!
Min rygg gör ont...kan väl säga att de gör ont överallt haha.. hypo??????
nej dags att aktivera sig

Kommentarer
Postat av: Picce

haha.. okok ja har inte hört nått om de hehe men men tyvärr kommer ja nog inte kunna gå heller ska jobba o sen en massa plugg så ja får vänta me utgångar fram tills efter skolan nu hehe..

2008-05-19 @ 11:33:27
URL: http://Picce.blogg.se
Postat av: Tessan

Heej, haha ja du.. den där damen har inte alla popcorn poppade. ;) Jag hörde att du också skulle till Hanna på fredag. Fan vad kul :) och så måste du hänga med ner till Falsterbo med?! Ännu roligare hihi. Lilleman verkar trivas som fisken i vattnet med 3 brudan omkring sig, han är tuppen i hönsgården såattsäga ;D

Ha det kanoners,Puss o kram Tessan

2008-05-19 @ 16:34:50
URL: http://tesskarlsson.blogg.se
Postat av: Emelie

jo det är bra mellan oss annars. Vi har jättekul ihop det var bara det där som förstörde ALLT... Blev så jävla ledsen när jag fick höra det. men men nu har det lugnat sig iaf så det är ju bra... hur är det med dig? puss

2008-05-19 @ 22:12:08
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0