Nu är sommaren nära

Igår va de 1 maj då. . skönt.. Nu är de snart 1 år sen jag tog studenten... Vad tiden går, helt sinnes...
Hade dansuppvisning igår.. gick v'l rätt bra va rätt kul ialf hihi.. Sen hängde jag med Bettan till stallen.. Va hur skönt som helst att komma bort från stan.. Ska dit på tisdag igen fast den gången ska mami med också eftersom hon ska hjälpa Bettan, tror hon uppskattade de mkt. Ska bli kul ialf. . Sedan va de en stillsam kväll med grillning.. Va rätt mysigt. . Va ialf skönt & få krypa ner i sängen när jag kom hem. Somnade med en gång. .


På valborg blev de middag hos mina päron & lite vin.. Va trevligt.. Vad sugen på att gå ut men blev hur trött som helst på kvällen.. Verkade vara flera som va de så de blev en stillsam & mysig valborg. . .


Vad helgen har att erbjuda vet jag inte än. . Jag hoppas de blir landet. .
Annars blir de något annat mys med min älskling. . 
Älskar dej!!!
Tror jag varit ett riktigt pain in the ass på senaste. . . Men du vet att du är min ängel♥. . . .

Nej nu måste jag fixa till mig till jobbet... Bye bye then



Nu är det inte långt kvar tills man får semester & kan njuta av sommaren & sin ledighet


Kommentarer
Postat av: Elin

heej där:) jo det är bra här, hur är det själv? på valborg förfestade vi hos en kille i ektorp och sen drog vi till cromwell, var sådär men hade kul ändå:) sj då??? idag vet jag inte vad som händer mina kompisar jobbar men imorn ska jag åka till uppsala:) sj då?? puss

2008-05-02 @ 10:15:55
Postat av: Becka

Det va verkligen jättekul att du följde med! Så mysigt så! =) och jag är verkligen tacksam för att sussie ska hjälpa mig! Det kommer bli kul att se henne rida igen..=) ses på tisdag gumman!

2008-05-03 @ 09:33:36
Postat av: jocke

Landet är mycket bättre en stan =)
Hur lång semester har du förtjänat då? :D

2008-05-03 @ 12:55:13
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: jocke

Landet är mycket bättre en stan =)
Hur lång semester har du förtjänat då? :D

2008-05-03 @ 12:55:19
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0