My new nicknames

Va som ju som sagt på trädgårn igår & hade riktigt kul där. .
Va rätt roligt när människor från Mobergs fest började komma.. Vet någon mer som tyckte de, speciellt när jag säger "Heej Kiosk" till Lind.. Linus skratta massa.. Hihi va rätt kul när Lind kommer fram & ska berätta innebörden av dessa fantastiska uttryck han tagit med sig hit från västervik.
När Lind Linus & jag sedan går hem sa jag även "fläsk" till Lind (ett av hans bedorande uttryck) & då skulle han även berätta vem man kunde säga fläsk till & vem man inte kunde säga de till... Jag tror inte jag fatta nåt men de va ialf kul.. Jag blev ialf kallad "Lill shorre" & "Lill fläsk" på vägen hem & de kan jag ta för dessa smeknamn tar hag inte på något större allvar hahaha.. Ni ser ju bara hur "seriösa" de låter: "Shorre" "fläsk" & "kiosk". . ????????????


Måste även berätta att jag var med Becka till stallet igår igen. . & De finns en häst där som bara står som jag ska fråga om jag kan få börja rida.. För om jag inte har hund måste de bli nåt.. Dock ska de bli en hund men han ju få nöja mig med stall så länge.. Bara att komma ut & få lämna stan är skönt. . Plus att man får bra & rolig motion. .
Så nu hoppas jag att jag har lite tur =)




Malin visar hur en farlig bandidos ser ut


Pratar med Sannisen


Jag & Linn kom fram till att ölen va riktigt god på "the garden"


Våra alldeles egna FBS tjejer Nathalie & Malin


Jag & Linn efter Fernet. Vill inte påstå att det är gott, MEN bakfyllan dagen efter blir bättre=)


Dags att knalla till jobbet då & stå i kassan.. Stackars kunder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0