Mig i ett nötskal

igår va de en skum dag på jobbet... Först kommer Linn & säger att det tagit slut med Mankan, sedan kommer Tina och säger att de tagit slut med Peder efter 8 år.. Sedan kanske Nadja & hennes ska separera.. Vad händer?????
Alla bara gör slut.. Visst de verkar dock va sådana tider nu.. I know it... Vem vet kanske hamnar där själv en dag. . . . . .
Hur som hest fick jag & tina jobba på övervåningen & bara de säger att de kommer bli en crazy day.. Vi drev & skoja med nästan alla kunder.. så sjuka... Sedan kommer det fram en kille till min kassa & när han ska betala tar han fram kortet & säger med en mörk & bestämd rörst "Hur Vill du att jag ska trycka in den"?
Jag vet att Tina tänkte "bara inte Nathalie börjar garva nu".. MEN dom som  känner mig vet ju hur jag e så jag kunde ju inte hålla mig så pervers som jag e... Började ap garva & gjorde de kanske i 5 min.. Kunden ville ju då förklara bort sig & sa att han menade hur han skulle sätt in kortet i aparaten men att de kanske lät lite fel... EEHHH JA de lät fel & de va sjukt kul.. Hade ont i magen efteråt för ja & Tina skrattade så mkt.. Men men jag bjöd på den, undra om han någonsin mer kommer komma tillbaka hahaha...

Kommentarer
Postat av: Jockee

HAHAHAAHHAA det är typiskt mig också att böja garva för allt, sjukt jobbigt alltså :P

2008-05-05 @ 21:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0