Kukens dag

ja vet de låter ju vädligt konstigt tycker ni, MEN vet ni vad att midsommar är faktist ballen dag haha...
midsommar stången e ju en upp & ner vänd snopp. .  det NI. . . .
Så alla förhållande tjejer vet ju va ni måste göra på midsommar för att fira hahahaha & Ni singeltjejer med för den delen hahahahahahahahahahaha.fan va störd jag e hahahaha...



image628

Föresten visste ni att Kyrkans ungdomskör har förkortningen KUK...
Hur kul kan de va på en skala?????
nej nu får jag ge mig...
bye bye

Kommentarer
Postat av: Emelie

usch då det lät inte kul. Hoppas det allt löser sig då?
angående ditt sms så kommer jag vara hemma helgen efter den 3:e så skulle ju vara kul att fira dig då... Jag kommer nog itne vara något i Kalmar alls vad jag vet. Åker ju iväg den 8:e juni o sen när jag kommer hem ska jag jobba mestadels. Vad ska du hitta på i sommar? New Yorker?
puss

2008-05-20 @ 16:28:22
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0