I Love U SOOO Much

Idag har jag varit & lunchat med mami & plus att hon handlat en hel dröööööös med klä'der.. Hon är så himla söt min mami...
Såg även en liten film snutt med mami idag när hon visade sin häst Adom Atic för Tessan, & helt oförberätt fick jag tårar i ögonen & kände att GUD vad stolt jag är över min mami..
Hon sitter på en STOOOR häst & visar upp honom & han är hur fin som helst när hon rider honom. .  Hon är så duktig & kan så mkt & lägger ner sin själ på hästen. .  Jag är imponerad efter ALLLT skit rent ut sagt som hon gått igenom.. Så Tessan din film va underbar med musik & hela köret..& är så glad för hennes skull eftersom mami valt att låna ut sin ögonsten till henne som hon ska få tävla på.. Mami är så glad över att det är en vettig tjej som ska ta hand om honom & inte den där andra typen som ljugit för henne ett tag nu..
De roliga va att den tjejen ringde mami idag & ljög om saker om Tessan.. Jasg bara skrattade & mami med för den delen..Herregud...
Men hur som helst ÄLSKAR  MIN mami mest av allt i HEEEELAAAAAA världen.. Det går inte att beskriva med ord hur stolt jag är över att få säga att Susanna Andersson är MIN mami. .



Älskar dig mamma du är så fin (kolla bara va fin liten filmsnutt tessan har gjort)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Oh vad rar du är,nu blir jag rörd också. Haha va? vad har Jenny ljugit ihop? det måste jag höra haha. Den människan, åååh jag tål henne bara inte.

Jo Samantha får åka hem, jag kan ju inte ha tre. :/
Puss/Kram

2008-05-16 @ 08:48:25
URL: http://tesskarlsson.blogg.se
Postat av: jocke

Är det bra med mamma nu? =)

2008-05-16 @ 20:19:20
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: karin

Vad fint! Din mamma är så liten och söt! :) Hoppas allt blir bra för henne! Ta hand om er! puss o kram

2008-05-16 @ 20:55:04
Postat av: Liiisssaaa

OH GU VAD FIN FILM, jag fick gåshud och början till tårar när jag hörde låten..
jag älskar hästar, har själv haft häst så ooh, de var verkligen fint :)

hur mår du hjärtat ?

2008-05-17 @ 09:15:33
URL: http://ziingoalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0