Hur kan man går ner sig så???

Det har gått från klarhet till klarhet. . .  Brittan blir allt sunkigare & sunkigare. . . Varför??? Jag menar från början va hon hur stor som helst, när jag va lite älskade alla Britney Spears & nu vem gillar henne nu?????
Förr sa alltid dom som hade varit på hennes konserter att de va så bra & att de va en sån show. . .  Nu vet jag inte om man man kalla hennes uppträdanden för show längre, jag skulle till och med göra det bättre. . .

 

Jag skäms när jag ser de här. . De e som att man går ut & inte har en aning om  vad man ska göra..
K A T A S T R O F!!!

     

MEN Jag måste säga att hennes senaste album däremot är rätt bra med tanke på hur mkt hon gått ner sig.....






Kommentarer
Postat av: Anonym

KÄFTEN!! JAG ÄLSKAR BRITNEY!!! :)

2008-05-21 @ 10:51:15
Postat av: jockeee!

haha grattis med hästen ;D
oo va duktig du är som lyckades förstå min text hur man lägger upp filmerna från youtube ;D haha :P
ha det bra pusss

2008-05-21 @ 18:26:40
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja jag hörde det. Fan vad kul :) Glad för eran skull, och min med framför allt,hihi mer sällskap liksom;) och uteritter,gud så mysigt, vad kul vi ska ha.
Jaa skitbra, då ses vi ju på fredag Snuttan !:) Adom Atic fick hoppeliskutta(löshoppas) idag, hihi va lycklig han var, men han kliver ju över xD haha

Vi ses vännen, Puss och Kram /Tessan

2008-05-22 @ 00:06:07
Postat av: jess

hon verkar vara drogad eller något.hon följer ju inte ens med i takten. ush jag gillar brittan. synd om henne:p

2008-05-22 @ 01:41:35
URL: http://Jessiettparskor.blogg.se
Postat av: Picce

nee hörde de.. tack men de gör även ja hehe trodde aldrig ja skulle klara de men titt på mig nu e ja klar =)
jo snart så blir de sommar lov.. =D men ni får ha de så trevligt i helgen då =)

2008-05-22 @ 10:58:41
URL: http://Picce.blogg.se
Postat av: Anonym

jätte bra låtar
får man veta vad dem heter?

2008-05-22 @ 18:20:44
URL: http://edizep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0