Gym & Friskvård nästa????

Mina två frågor:


Varför ??? haha
Vart kommer allt ifrån???

Hade en himla konstig dröm i natt. .  Det började med att jag gick till friskis efter jobbet (när var jag där sist???). .
Vär där träffa jag några andra jag hade gym & friskvård med på gymnasiet & efter ett tag kom våran egna allas Monkan. .
Hon sa då att de skulle ha ett test för alla som hade haft gym & friskvård under våran period på gymnasiet.. De som klarade testet skulle få fortsätta med att ha den kursen efter skolan nu som vuxna för Monkan, Sofia & Rita krita tyckte atta alla hade blivit på tok för dåliga på att röra på sig (sant??????). .
Så det började med att hon roppade upp massa namn & 5 st roppade hon inte upp. .  de va dom 5 som först hade åkt ut i testet, som dom alltså bara valt att de inte fick vara med helt enkelt.. hahaha..
Sedan gick vi resten in i ett rum där vi fick massa skumma nyhets frågor (skumt som fan?????)
Efter de fick vi vänta ett tag på att de rättat dessa konstiga frågor & kom sedan ut & berättade vilka som gått vidare-- Yes jag va fortfarande med i testet hahahaha..
Fick ett antal frågor till att svara på, men denna gång va de om friskvård så Monkan sa att hon hoppades på att ALLA skulle klara..
ALLA klarade det dock inte men en del...Även jag! så jag skulle nu få ha gym & frikvår ett antal år framöver i mitt liv... Jäväla skum dröm måste jag säga, men samtidigt skulle de vara rätt kul att få uppleva ett pass med alla nötter igen hahahahahaha... Dock är dom inte nötter =)... I miss I miss!!!



Nu undrar jag igen vart man får allt ifrån ??????


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA fan va skön du är hHAHA ::D

2008-05-14 @ 19:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0