FY FAN va impad jag är

I fredags ringde min kära bror Danne till mig & sa att han skulle vara dj för 3-4 året i rad på de geers modevisning.. Så han kunde fixa in mig om jag ville gå & kolla.. Klart jag ville =)
& jag säger bara en sak... Skulle jag få gå om gymnasiet hade jag valt mode design.. GRYMT va duktiga alla är..
Måste ge STOOOOORT PLUS till amalias treo & de långa hood trjöjorna med stora luvor som de tre hade sytt till sig själva & sina pojkvänner.. FAN va klockrena dom va...
Hade jag haft bilder skulle jag visa men tyvärr tyvärr så glömde jag kameran som jag alltid gör när jag väl vill ta kort......



Bye bye

Kommentarer
Postat av: Picce

jo de e ju de.. examensarbetet o sen sista kursen innan man e klar så nu e de sjukt mkt.. jo de va underbar väder helt sjukt.. allt bra annars då?

2008-05-14 @ 22:51:54
URL: http://Picce.blogg.se
Postat av: Tessan

Heej Natta!
Hörde att hästen var fin, fan vad roligt. Hoppas det blir den då,den var megasöt. Är allt bra med dig?
Ha de bra Puss och kram

2008-05-15 @ 08:31:30
URL: http://tesskarlsson.blogg.se
Postat av: Emelie

Hej gumman. Jo det är bra med mig. Mycket fights men men det är väl det som hör till i livet.
Jag tror faktiskt inte att jag hinner med det. Hade så gärna velat gå annars! :( Me tack för att du frågade. Så söt du är hihi.puss

2008-05-15 @ 10:33:36
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Tessan

Hej Gumman. Ja jag hörde det. Fan vad tråkigt :( Men ge inte upp,det finns massor med hästar. Och ni vet ju att det bara är att hjälpa mig o rida osv om ni vill, o även Carro i stallet med Carmenzita.:) Ja det ska bli superkul, jag är jätteglad. Ja, tyvvär så var det ju ingen lång snutt:( min kamera ville inte riktigt samarbeta med mig. Din mamma är en underbar människa:') Men det vet du säkert redan om, han kommer ju redan på söndag :) Då måste du komma med ut? Ha det bra så ses vi och hörs. Puss o kram Tessan

2008-05-15 @ 21:43:39
URL: http://tesskarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0