fy fan fy fan fy fan fy FAN turen kommer tillbaka

Igår va dagens kommentar av mig följande: Jag skiter i den här jävla häst grejen nu man ska ju alltid ha en sån jävla otur. . .

Igår var Beckas kommentar till Linus följande: Nu jävlar köper jag en häst jävel istället..


Idag är både min & Beckas kommertar: AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Vi har en häst på söndag....



Vi va i tisdags för två veckor sen i sthlm & kollade på en häst vi ville vara fodervärd åt.. Tjejen tackade tyvärr nej till oss eftersom hon ville ha någon som hade hästen i sthlm men hon tyckte ialf om oss...
Idag rigner Becka mig & säger att hon inte tyckte att de känndes bra & att hon ville att vi skulle ha Buffalo Bill.. YEEEEES! så nu har mami suttit & snackat kontrakt med Sofias mamma & allt är klart så på söndag hämtar vi hem honom till  stall Millenium =)...
Jag är så jäääävla glad hahahahahahah ska bli så kul... gghhaaaaaa hihihihihihihihihihi...
Psykhem nästa hahahahahaha....

Ciaoooo bellaaaa

Kommentarer
Postat av: linn

jag är så jävla avundsjuk på er (: du får ta med mig ut snart!

2008-05-25 @ 17:31:07
URL: http://thoreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0