=)

Nu har jag tvättat klart & bäddat sängen så nu är de fint här hemma. .  Ska snart åkta till Sthlm med Becka & kolla på hästen Buffalo... Hoppas tjejen tycker vi är intressanta & vill låna ut honom till oss.. tror dem kommer må bäst hos oss två haha =oP. .
Vet att de va länge sen jag skrev så de kanske inte många som fattar va jag snackar om..
Men de e ialf så att jag & becka ska ta hand om en häst tillsammans & idag ska vi åka & kolla på en..
De ska bli så fruktansvärt skönt att få komma ut & göra nåt efter jobbet än att bara gå hem hit & sätta sig & dö. .
Äntligen får jag lite underhållning i livet.. Dans & häst.. Iof e de danuppehåll nu så de här bli perfa plus att vi är två =) det kommer bli så bra..
Tycker att de e kul bara de att det är jag & becka som ska ta hand om hästen..
Vi gamla barndomsbästisar som va dom enda i en ridgrupp på nfk när v i var 7-8 år =)
jag har inte ridit på hur länge som helst eftersom jag då tyckte att de tog lång tid & började tycka att de va mer roligt att vara med killar... hahaha men de gör man väl alltid när man är 13-14???
Nu är jag ett antal år äldre & känner att det är faktikst vädligt skönt att få komma ut & ränsa tankarna ett tagh & få komma bort från stan..
Dessutom har jag & Becka tur som har mami till hjälp som både kan få mig på rätt spår igen när de gäller ridingen för jag har ju tappat en del & även hjälpa becka att bli bättre på de hon gör för det är ju faktikst så att det är becka nu som är den mest erfarna av oss två eftersom hon ridi ett tag nu..
Ska ialf blir kul & skönt att få lugn & ro efter en jobbig arbetsdag hihi. . .

Nej dagt att rusa

Ciaooo

Kommentarer
Postat av: jockee

kul för dig =) eller er :P

2008-05-14 @ 19:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0