=,(

Allt blir bara fel. . .  Jag vill ställa upp för alla vara så snäll som möjligt, men de är inte värt de. För med facit i hand visar det sig att det ända jag gör i slutskedet är att såra. . .

image577


By now I should know
That in time things would change
So it shouldn't be so bad
So why do I feel so sad


How can I adjust
To the way that things are going
It's killing me slowly
I just want it to be how it used to be


Cuz I wish that I could stay
But in time things must change
So it shouldn't be so bad
So why do I feel so sad

You cannot hide the way you feel inside I realize
Your actions speak much louder than words

image578

Kommentarer
Postat av: Elin

åh mysigt:) i fredags tog jag det lugnt eftersom jag åkte till uppsala tidigt i lördags morse. Kom hem vid halv 6 sen gick jag till en kompis, meningen var att vi skulle förfesta och sen gå ut men drack bara två glas vin, vi var för trötta efter uppsala resan så blev bara att åka till max oxh käka, sen hem hehe...händer i veckan då?? puss

2008-05-05 @ 13:07:03
Postat av: cissi

Hoppas de lösre sig :/

2008-05-05 @ 14:03:45
URL: http://seductive.blogg.se
Postat av: jockee

Na först gick vi fotbolla klass ihop sen hoppa båda av och börja på mosstorp i samma klass, sen gick hon på skolan bredvid min skola i låg och mellan stadiet, plus att jag bodda granne med hennes farmor och farfar eller mormor och morfar haha :P
Jo fan det har jag men missa ju =( fan ;D måste boka om :P
Ska nu i veckan eller nästa vecka anmäla mig till fallskärms utbildning :D fan så kul altså =) ska du på eller :D
aa fy fan för att få 51 stackare alltså, men som sagt du klarar nästa ;)
Jupp landet är bra =)
aa då hade bra lång helg, gjorde väl inte så mycket kanske men va fan =) Nu är man tillbaka i lumpen igen, köre stridsbandvagn hela dagen så jävla sjukt kul, kommer fram över allt träden faller som tändstickor =) haha :D
Hade du en bra helg då nattis =)
Och det så bra och ha en bra vecka =)
Pusssss

2008-05-05 @ 21:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0