USSSCCHHHH =(

Här fick man lön den 25 & man va glad i 1 dag.. Sen skulle man betala tv licens, handels & Hyra & nu e man nästan pank igen =(...

ÅNGEST e va jag har nu. . .  Kommer svälta ihjäl den här månaden, förvisso bra man blir ju ialf smal...
Usch hur blir de på lördag då?? Kanske måste göra Sanna besviken eftersom jag är snålis nu.
& jag vägrar bli beroende av mami & papi hur mkt jag än vet att de hjälper mig...
*suck*




I onsdags fick jag även ett telefonsamtal...
När jag kollade på mobilen såg jag att de va Linn =) de va ju så sjukt länge sen så blev jätte glad.
Dock va de inget roligt hon hade att berätta. . .

Vill bara säga gumman att jag finns här. Skulle jag förlora en bästa vän på det tragiska sätt du gjort vet jag inte vad jag skulle göra. . .
För din skull önskar jag att den där tragiska helgen aldrig hade inträffat för då hade hon fortfarande funnits hos dig...
Vet inte va jag ska säga mer än att jag är ledsen för din skull, I´m here 4 you. . .

Andrea RIP

Kommentarer
Postat av: linnpinn

det här är fan inget kul. tack för att du finns när jag behöver dig!

2008-04-01 @ 23:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0