Stackars mamii

Ska snart skjutsa mami till Linköping.. Det är där hon ska spendera mkt tid nu 10-13gånger framöver med strålbehandling.
Den hörsta behandlingen tog vädligt hårt på mami.. Ögat som skulle strålas reagera vääldigt starks så hon fick hornhinne inflamation & inflamerade vävnader i ögat så hon ser knappt nu =(.. Det är så jag gör en insats & tar leig från jobbet för att få skjutsa mamma dit & för få vara med henne.. Har sovit hemma hos pärnen i natt & de va vädns mysigt.. Igår låg jag hos mami i soffan & jag kände mig som 7 år igen... Bli ompysslad & nerbäddad av mami är de bästa som finns...
Vet att hon behöver mig nu så därför gör jag ALLT för henne..
Nej nu måste jag snart springa ner till bilen. . . .


Vill bara passa på & tacka DIG Tina.. Tänk s mk vi varit med om tillsammans på bara 5 månader.
Från att inte känna varandra till att smsa & gråta tillsammans...
Är så himla glad för att jag fått lära känna dig & tack för ALLT ditt stöd.
Det finns INGEn som har stöttat mig så.
Inte ens de närmaste & så kommer du in i livet & bara finns där.. Tack snälla du.
& tänk igår sjukanmälde jag mig från jobbet för jag hade så in i bombens ont i magen & fick springa & spy näst in till & du smsar & vet precis hur jag har det..
De jag försöker säga är att jag beundrar dig verkligen. Hihi tänk har hittat en kalas pudding som är 8 år äldra än mig men som jag ändå har så förbaskat kul med.

Tack ♥



Saknar dig Sarah!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ok, det låter bra. :) ska nog prova sånna! Men man kunde väl även äta dom typ när man ska "unna" sig saker va ?:) tack för hjälpen!

2008-03-14 @ 09:40:38
URL: http://malincs.blogg.se/
Postat av: jocke

har du fått körkort? =)
Stackars din mor.
ha det bra kram.

2008-03-14 @ 22:16:26
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: Sarah

Saknar dig med mitt lilla hjärtegull :).

2008-03-16 @ 14:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0