Sanningens ögonblick

I förrgår hade jag & Linus ett vädligt seriöst samtal. .
De va väl inte de roligaste jag varit med om men samtidigt ser jag de positiva i det hela.
"De man inte vet lider man inte av" brukar det ju heta. . . & de stämmer ju riktigt bra faktikst!
Men nu vet båda jag & Linus allt plus lite till. .
Nu i efterhand va ändå de seriösa samtalet ett vädligt bra samtal. .
& i de seriösa kan man ju inte låta bli att skratta när han gör till rösten & bryter lite på svenska & säger "Äre gumman, ser att du tittar på mej" Knäppis! hihihihi

nej nu ska jag sova lite så min mage´mår lite bättre sen....


& till dig min lilla Bubé vill jag bara säga att jag älskar dig gumman. . .
Du finns alltid & de är jag glad över!
Finns ingen som du Sanna svensson <3





Kommentarer
Postat av: Sanna

kärlek!

2008-03-26 @ 22:55:48
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se
Postat av: Liiisssaaa

hur är det med magen gumman ?
hoppas mycket bättre iaf ! :)

2008-03-26 @ 23:03:01
URL: http://ziingoalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0