Nu va de vädligt länge sen jag fick som jag vill



Nu har jag fått för mig att jag vill ha tillökning i min lilla familj med en liten voffsing.. Jag vill ju ha katt men nu har jag fått hund i mitt huvud & nu vägrar jag släppa de....
Men jag verkar ju inte få som jag vil buuuhhhh. . .  Får aldirg de nu för tiden.... Why Not???
Hur kan man stå emot en sån här liten sötnos...
Jag vill jag vill jag vill ha den här lilla chitzun så de så!



image512


Tack Rebecka för lunchen igår.. hade ju en del på hjärtat så nu är det äntligen lättat. . .
Känns som när det är skvaller på den här nivån så är det dig jag vill berätta det för hihi. .
Du är en riktigt vän du!♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Aww vilken söt! Då får stå på dig så får du snart din vilja igenom hihi. Ta hand om dig puss

2008-03-28 @ 12:12:18
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: jocke

Hej Nathalie, kan ju börja med att fråga om du är sur på mig? för isf vill jag veta varför, för jag har verkligen inte gjort nått mot Sarah så att du ska behöva vara sur på mig =(.

Aja det jag skulle komma till i det här inlägget.
Söt hund, hund är bättre en katt tycker jag iaf =) vi har världen fulaste katt jävel hemma, alltså det är sjukt ingen som har kunnat klappa den en på typ 3 veckor :O den låter som en hund och är hur ful som helst. haha. Men kan det inte vara svårt för er att skaffa hund om båda jobbar dag osv? en hund kan man väl inte bara lämna hemma hur som helst? =)
Jag skulle kunna tänka mig en hund om några år men d ska det vara en sån där som ser ut som en varg om du fattar vad jag menar? tycker dom är skit fina och as coola =)
ha det bra och ta hand om dig.
krram

2008-03-28 @ 21:11:55
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0