Jag visste väl att de inte var vänskapligt från hans sida!

Om en kille säger : Henne får du inte röra för hon är min, ja de måste väl betyda att denna kille är betuttad i tjejen han utalat detta om???? Eller???

Jag har vetat hela tiden att han varit de & nu har jag till och med fått de bekräftat =)...
Ibland är inte kusin vitamin så dum som hon ser ut hihihi. . . .


Min mamma fick barn innan storken kom



Kameler är flickor. Eller flickor är kameler. Vänta lite.....
Alltså många flickor är inte kameler. Jag fattar inte riktigt.
Men när vi spelar fotboll är det mest killar och ingen av oss är kamel.



Svar:



Nej, kameler är mest killar. Håriga och inte särskilt söta.
Men jag tycker om kameler. Killar är det mest tveksamt med. . .



Dessa kommentarar från dessa härliga barn

Kommentarer
Postat av: Picce

hej hej jo då de e helt ok me mig.. själv då? tror vi hade kul i lördas men kommer fan inte ihåg haha jo då men de va nog kul.. själv då?
hoppas allt är bra.. =)

2008-03-17 @ 20:11:42
URL: http://Picce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0