Hur ska jag göra???

Har gått hela dagen & funderat & funderat.. Hur ska jag säga? Hur ska jag lägga upp detta??

Hur fan ska jag berätta detta för den jag älskar så mkt??

Jag har varit världens tjatmorsa känner jag.. Men jag MÅSTE!

Jag vill bara att DU ska fatta ett beslut för jag vill inte höra mer nu..
En del tänker säkert varför jag bryr mig det är ju inte ens mitt liv..
Ok fine det är inte mitt liv men jag vet hur de känns & de e inte så jävla kul... & tro mig ju längre man väntar desto värre blir där & en vacker dag kommer skadan & sker inget beslut snart kommer någon bli sårad...
Tyvärr är det så....
Så är det allitd...
Visst en del rykten är inte alltid sanna men man ska ändå vara rädd om sitt rykte för de kan fanktisk knäcka en rätt mkt...
jag blir nästan nästan nervös om någon kille pratar med mig eller om någon ser mig med någon kille på stan...
Man vet ju aldrig...

Hur som helst jag vill bara ditt bästa älskling, inget jag berättar gör jag för att vara elak eller för att göra dig ledsen utan för att jag bryr mig så in i bombens mkt om dig...

älskar som sagt dig & vill bara att du ska må bra & vara lycklig därför vill jag bara berätta sanningen hur ont de än gör för mig att säga de..
Hoppas du vet de.. & du vet vem Du är.. Älskar dig. . .








En del kor är svarta. De är invandrare
Karin 5 år



Jag har ärvt ögonen av min pappa och håret av min mamma. Täckjackan har jag ärvt av grannen.
Sylvia 7år
                                          

Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

hej och taaack bejb :)
hoppas att du mår bra iaf?
om du jobbar imorrn kanske jag kommer förbi och säger hej, om jag hinner för nu börjar det bli dax att hitta en bikini till egyptenresan :)
hoppas vi ses då.
ta hand om dig.

PUSSEL

2008-03-19 @ 00:22:00
URL: http://ziingoalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0