Have I Told You Latly That I Love You?

Gumman vet inte va jag ska säga.. När du ringer blir man så himla glad. Men sen när man svarar & du gråter blir man så orolig...
Önskar jag kunde ta tillbaka Teqila till dig, tro mig kunde jag skulle jag göra det nu på en gång. . . .

Tycker så synd om dig min solstråle....

Finns ALLTID här för dig som du fanns för mig förra sommaren & alla 10000 andra gånger . .



image511


I Just Can´t Stop Loving You My Best Friend

I Hear Your Voice Now
You Are My Choice Now
The Love You Bring
Heaven's In My Heart
At Your Call
I Hear Harps,
And Angels Sing

You Know How I Feel
This Thing Can't Go Wrong
I Can't Live My Life
Without You




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack gumman. Folk tycker säkert att man är trög som saknar ett djur så mycket. men dom som inte har haft ett djur som fullvärdig familjemedlem kan aldrig förstå, men jag vet att du gör det..
Älskar dig med min vän. puss

2008-03-23 @ 13:24:11
Postat av: Sarah

älskar dig

2008-03-25 @ 12:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0