Han är inte här för att han firar julafton. . . .

Den kommentaren förvånade nog vissa igår på Anettes 45 års kalas..
Men vi fick förklaring av Johanna! De finns religioner som firar det såhär års. . . . .



Va riktigt tervligt igår... Spec när vi satt & åt. . . . .

Johanna: Ska bara vänta på att min kille kommer så ska vi berätta något


Jag tänker: Hon är på smällen hon är på smällen


Sanna: vad spännande undra va de kan vara


Johanna ler bara

Jagtänker: helt klart med barn


Sanna bryter isen: Är du med barn?


Johanna brister ut i världens leende... HIHIHIHIHH Va kul! Grattis grattis!!!
De va en rolig nyhet=)...

Grattis Tobak som nu ska bli morfar på riktigt =)....
Sen bjöds kvällen på Pontiacs nya låt hahahahhahaah. . .
Jag fastnade även i Sannas hår hehe.. De blev en fläta som började i luggen & slutade som snefläta.. NICE!

Sen blev de fika & massa skratt & mkt sex prat & bilder på bröderna.. Hade ont i magen så mkt skrattade jag.....
Men en bra kväll blev de allt... & ikväll ja mat hos mami & papi & sen va som händer hos Andy har jag ingen aning om hihihihihihihi.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0