Framtiden vad har den att erbjuda??

Idag har vi pratat mkt barn i min familj...
& min tanke blev undra om jag någonsin kommer få barn... Ingen som vet... Tänk kanske blir barnlös & kanske aldrig kommer & gifta mig... Frågn är vill jag har barn? & vill jag någon dag gifta mig??? hmmm!

Vet ialf att om jag någon dag skulle råka få något barn & de blir en grabb ska han heter Oliver & om de skulle bli ett flickebarn ska hon heta Marion, Pascal eller Philippa...

Men som sagt kanske inte ens ska ha barn. . . Tanken att jag någon dag KANSKE ska ha de skrämmer mig...

& som gift kvinna kan jag inte ens se mig själv.. Men men.. Man bötjar bli gammal inte undra på att sånna här tant tankar dyker upp då. . . . nej nu får jag sluta tänka för här ska varken några barn bli gjorda eller någon ring sättas på...

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0