Den efterlängtade veckodagen. . .not!

då va det måndag igen. . .
jätte kul!!! Helgen har varit rätt bra. Trecvligt med fika med Sanna i fredags som bjöds av mkt skratt när jag berättade om boken jag läst av mark levengod..
Lördagen bjöds av melodifestival. Dock höll de på att sluta illa för lilla Nathalie men de löste sig som tur va..

Måste även berätta att jag rykt ihop med min arbetskamrat på jobbet.. Vi kommer inte alls bra överräns, men lika bra att göra de bästa av situationen eftersom vi e på samma avdelning. . .

Idag e jag lite tråkigt vet inte alls va jag ska skriva mer så lägger ner de här nu... bye bye

Dagens Citata:


Min mammas mormor levde på dinosauriernas och filosofernas tid. Min mormor är lite yngre, hon hade aldrig sett en banan innan hon fyllde 23.




Det har blivit mycket lättare att vara kvinna. Förr i tidens blev de brända på bål.

Kommentarer
Postat av: Becka

jaa hörredu du får allt ta och berätta vad det va som hände där i lördags? =) vi vart helt oroliga ju...ska vi ta en fika i veckan kanske? pussssa

2008-03-19 @ 08:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0