Back In The Old Days

Hörde nyss en låt på radion som fick jag att sitta & tänka på saker man varit med om i livet som man tyckt varit riktigt skoj...
Mina tankar flög iväg mot gym & friskvården på gymnasiet..
Gick båda A & B kursen. . . .



De va bland de roligaste som fanns.. Idag är det ju torsdag alltså skuille jag haft det nu på morgonen om inte jag va för gammal för skolan vill säga ;) :P



Hade så himla roligt. . .  Visst de fanns en del nötter som det alltid finns i stora grupper, men ack så många sköningar också...



De som var roligt var att de va en bra blandning på killar & tjejer.. De va inte så att de va 30 tjejer & 5 killar utan de va mkt utav varje hahaha..
Guldstjärna till alla dom killarna som var med på passen.. SHOW va de alla gånger hihihih...
Skulle vilja ha gym & friskvård igen. . . . . .



Glömmer aldrig Sofia & ALDRIG Monkan... Har någon någonsin sett Monkan arg???
Vet att jag ofta sa till Monkan "det är lite jobbigt att åka till Haga & sen åka tyill De Geer" & Man fick till svar "Du behöver inte komma till Haga för förstår att det är jobbigt för er från de andra skolorna"
När Monkan säger så smälter man & självklart åkte man dit fast de sög hahaha..
Har varit i den där gympasalen sen 4an hahaha väldi´gt mkt minne  från grundskoletiden men de behöver jag inte ta nu heheh..




Tänk dom gånger vi hade box pass.. Fan va ja fick kämpa.. & mina armar gjorde så ont efteråt & inte bara för att de va jobbigt & slå utan att ja alltid fick ta så håra slag hahahaha... Tänk på attg jag e liten för guds skull hahaha ;)...
Ne vars hade ett riktigt bra box team doc k fick jag mkt skäll om att inte slöa utan bara kämpa.. arg vart jag alla gånger eftersom man blev så taggad...




Sen spinningen med Thomas! R'tt rolig karl. självkart en som varit med i föreningen Smedby AIS.. (F89/88 the best ever, alltså dom som spelade när jag spelade hahahahah)



Betygs snacken. . .  Vet inte riktogt va jag ska säga om dom heheheh..
"Nathalie är du nervös"
"ja lite kanske"
"Men du förstår väl själv, vi behöver inte dra ut på det här. MVG!"




Tack tack tack hahahha de gick på 5 röda, knappt de...





Trot eller ej jag ser även de roliga med dom gånger Almin sprang förbi & man höll på att tippa baklänges pga svett doften haha.. De va inte kul för man blev lika chopckad varje gång, men som sagt ser det roliga med de idag hahah...




Ne tänk att få ha några pass igen med samma människor skulle vara sjukt kul.. Man ser ju tyvärr inte alla så ofta längre (2 ggr v)
Finns några få bara. . . '
Jennifer måste jag ju träffa nästan varje dag nu hihihihih men de gör mig inget för hon e ju för söt....




Miss U All People



Haha någon som minns Sofias pass med denna låt?? Va jag minns va ialf den delen med denna låt skit jobbig hahahahahahaha...

Kommentarer
Postat av: jocke

Monkan (L) hon snacka skit om andra lärare med oss, haha så skön är hon, världens bästa

2008-03-20 @ 23:05:53
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: jennifer

ohh där är söt, nathali, men ja saknar med gymm i frisk massor:( se imorgon då sunshine:D haha pusssisss

2008-03-25 @ 20:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0