alla dessa härliga människor

Till er alla bloggare har ni någon gång tänk på va det är för människor som läser eran blogg??

Har ni tänk på hur många det är som läser det ni blottar??

Det finns nog en drös med folk som bara älskar att läsa just eran blogg, enbart för att få reda på vad du gjorde för fel sist, va du gjort på senaste, vem du varit med vem killen/tjejen va du träffade ute sist osv..

Tänk alla som gillar att läsa eran blogg bara för att de hatar dig (de människorna finns ju, tro mig)

Sen måste jag ju bara ge en guld stjärna till de underbara läsara som egentligen inte gillar en men som ändå vill läsa just eran blogg & sen ödsla lite tid av sin tid i livet bara för att få ge en kommentar som just De tror ska irritera.. Är inte dessa människor underbara.. I just love them...

Låt mig få citera en underbar läsare som tyvärr vill vara anonym i sin kommentar (inget ovanligt bland de som väljer att kommentera).
"Gu va tråkig du e du bara klagar"

Vackert!

Ja jag bara klagar, klagar & klagar. Me vad gör inte du som klagar på att jag är så tråkig & klagar?!

Ja vi bloggare vi är speciella vi & våra läsare & kommenterare de är ju unika inte sant. . . . . . .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var väl den enda kommentaren du fått. Dålig svenska btw.

2008-03-23 @ 03:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0