ajajajajaaaaj

Började jobba 10.30... var uppe kl 06 & tränade 06.30 innan frukost för nu ska jag bli slimmad..
Hur som helst började jobba 10.30 men hann inte jobba mer än till 13.00.. Min mage gör så ont.. Man mår bra ända tills de hugger till i magen sen e de kört då har man så ont så man inte kan stå så nu ligger jag här i sängen i fosterställning...



skäms lite idag... eftersom jag skickade ett väldigt känslosamt sms i morse... Visst va tvungen att få ur mig de jag tänkte på men de va inte alls så att jag bara tycker synd om mig själv utav vet hur synd de varit om dig med.. & som du skrev tillbaka att du önskar att du kunde få allt ogjort, de finns inget annat här i världen jag önskar mig mer nu att jag med vill få saker ogjort så hoppas du inte tog de på de sättet att de är så synd om mig för det är de inte...


fick även några kloka ord av Claudia idag "bry dig inte de finns idioter till allt & om du visar att du bryr dig då får hon ju som hon vill" & jag vet man ska inte bry sig. men ibland blir man bara så arg så man nästan börjar slita sitt hår..
Mina tårar ska nu framöver bara rinna för min familj & min älskling (den dagen jag blir ledsen vill säga) & inga andra nötter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0