Va vore världen utan skor????

Bra fråga hahaha..
Hur som helst har jag kommit att älska Kawasaki skor.. Säger som Linus "dom är jävligt sköna".
Vilka andra skor är jävligt snygga & jävligt sköna på samma gång?? Inte många skulle ja vilja säga...

Har redan ett par vita med svarta prickar, men idag skickade jag efter ett nytt par & planerar att skicka efter några fler under sommaren =)

Me Like=) Me LOVE



Dessa ska ja skicka fetr i slutet av sommaren =)

 
Dessa två par skickar jag efter SNART! =)


Om några dagar har jag dessa på mig =)


HIHIHIHIHIHIHIH onödigt inlägg jag vet men den sista tiden har mitt liv varit hmmm va ska jag säga.  . De har varit jobbigt men vill inte dela med mig av veckan dom som vet dom vet & va som händer framöver ja =) de återstår & se. . . Jag vet bara att i morse när jag vaknade var jag GLAD =)
Men skorna dom älskar jag hahahaha =)


Bye bye then =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0