jag bara älskart

Blev en natt hemma hos mami & papi i natt & gud va skönt de va.. längtar hem till dom nåt fruktansvärt...
Nu vet jag att en del tänker fan klagar du för flytta hem till dom då om du längtar så mkt.. Men men fine tyck de då för jag gillar att vara med mina päron fast jag fått klagomål förr på att jag längtar eller saknar vissa saker.. men men hur som helst va de så skönt..
När ja kom in i farstun stank de vitlök & då visste ja att mami va igång hahahaha
potatisgratäng med fläskfile blev ja bjuden på ...mmmmumsiii va gott de va...


De va så mysigt igår öppnade mig så mkt så de nästan va läskigt. . .
Men de behövdes min kropp bara sprängdes & efter de kände jag mig 10000000000kg lättare trots att en del saker e så himla sjuka men ändå..
Tack tack älskar dig


Mami har tjatat på mig att sova hemma fler gnger den här veckan så får se =) kanske man gör för de e mysigt hihih kände mig som en liten flicka igår hemma hahahha. . .

vet att som sagt någon/några kanske tänker att jag tjatar om mitt gamla hem & mami & papi men dom e mitt allt har till och med kommit papi nära efter att jag i fredags ringt hem för att prata med mami men eftersom hon inte va hemma & papi fråga hur de va fatt så fick jag prata med honom lite. . .
men hur som helst mitt hem jag känner mig som tryggast i kommer alltid vara där mami & papi e så tror jag alla känner men sen e de klart man inte alltid bor hos dom men men sån här e jag & dom jag behöver mest i mitt liv är min familj & en till & den personen vet vem =)....

ne dags att fira lite nu när sverige gjorde mål mot grekland hihihih
bye bye then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0