jag är fast, tagen. .jag är K Ä R

Här är man ute i stallet & ska precis åka hem när Tessan kläcker ut sig "ska vi fråga om vi får titta på hundvalparna kvinnan fått här inne, det är en blandning mellan chiaua (stavas?) & nakenhund.......
blev kär i första ögonkastet så ska kanske tinga den lilla killen & då blir den lilla krabaten min om 4 veckor...
Jag vill så gärna.. Jag önskar de blir så ialf hehe. . . .  Tror han blev rätt fast vid mig me för han ville komma till mig hela tiden & sen sov han i min hand.. SÅÅÅ SÖÖÖÖÖT!
måste visa den söta lilla Billy ponken (hahaha vart fick jag de ifrån)

image661 image662


Kommentarer
Postat av: Picce

känner hans kompis.. Tom el nått heter han.. hehe jo han brukar va rätt skumm när han e ute va ja har sett haha.. men men finns människor till allt.. :P

2008-06-01 @ 22:57:18
URL: http://Picce.blogg.se
Postat av: Sarah

Såå söt gumman! Hoppas han blir diiiin ==). Buffalo va jättttee söt han med! =). Saknar dig sjukt mycket idag alltså. Du är hur kul som helst att umgås med. :) hihi.. Ringer dig sen. Ha det bääst. o STORT GRATTISS i förskott mitt lilla födelsedagsbarn :D. Puss puss

2008-06-02 @ 12:46:34
URL: http://frokencarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0