=)

Måste säga att de va en trevlig midsommar.. Vädret va som alltid. .  Ostadigt, någon som är förvånad över de svenska midsommar vädret?? nNej de va väl de jag trodde =)..
Men de va bra ändå & några badkruker, de e då inte jag & Sanna=).. De blåste, grå himel, sol ja de gjorde allt när vi badade. Men vi e ju vikingar hihi. . .
Trevligt va de ialf måste jag säga =)
Trevliga människor, god mat, roliga kommentarer (många från Andy, vem annars??), badande, promenader som innehöll enbart skvaller & länslor och sen en del fotbolls tittande =)...

     
     
     


Kommentarer
Postat av: Magdalena/M925

Hej Nattis! Härligt midsommardopp!

Tack för besöket på min sida, det finns svar att läsa ang. örhängena du frågade om!

2008-06-25 @ 10:40:19
URL: http://www.m925.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0