Blir lite smått irriterad

usch! usch va ja inte gillar det- Denna dubbel moral... Me don´t Like! Förstår inte, på dig låter de som du vill ha kakan & både vill äta kakan. Så funkar det tyvärr inte. En vän för mig är så mkt mer. . Du säger du är orolig & att du bryr dig så mkt.
Mina vänner säger att de bryr sig så mkt att de finns där, & dom visar de också.. Men du, du bara säger saker som för mig bara är tomma ord. & sen när ja ber dig sluta säga saker du inte menar frågar du mig va de e för fel på mig????? & om det är dig eller mig själv jag försöker intala... Kan säga att jag inte behöver intala varkem mig själv eller dig, saker & ting märks så väl ändå. .
Men jag vet inte, kanske e de jag som e dum, men DU är långtifårn den jag lärde känna för 7 år sen. . . . . .




 


 


Kommentarer
Postat av: jess

hey girl. hur är det med dig :) ?

2008-06-30 @ 02:33:22
URL: http://jessiettparskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0