Vilken seg dag

Idag fick jag sjukanmäla mig frn jobbet eftersom jag kom hem igår & mådda piss...
Fick springa till badrummet när jag komhem & ligga på golvet ett tag.. fy fan.. Sen bäddade mami ner mig i sängen & ja skakade & svettades som fan.. Usch hatar & vara sjuk.. dock lite mysigt när mami kommer in då & då & känner på min panna & pussar mig.. då känner man sig som 4 igen..=)

Men som sagt idag har jag gått i nattlinne & smurf hello kitty tofflor hela dagen.. spenderat min lördag på soffan & i sängen e va jag gjort..
Dock så gick jag till ica när mami & papi åkte iväg (de skulle ha syskonträff på mamis sida) & köpte oboy, rädde, chokladsås & mjölk.. Dessa va de ingridienser ja hade till min super goda stora kopp varm choklad..
Sen såg jag ju även stardust.. riktigt bra fiml..
Tänk de e lördag ikväll & jag har varit helt själv hemma & varit med mig själv hahahahahaha.. Inte ens den jag älskar har vart hos mig.. buuhhuuuu....

Som sagt nu sitter jag här & bloggar lite & sitter på msn(på msn har ja ju inte varit sen sjön brann hahaha)..
Men msn ikväll e fan kul.. sitter & snackar med en kille från gymnasiet & han e ju så jävla knas så att de e sjukt.. Sitter & garvar här helt själv.. hahahahahahah sjuk e han den där osse....

Aja dags att lägga sig i soffan igen då me snutte film, duntäcket & sotis.. Såklart!

Bye bye then

PS "en liten häslnng till de berörda": ta de lugnt i fjällen nu mina små gryn hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0