var är världen påväg

Det finns väldigt nära vänner till mig (sarah sofia becka snuffe) som jag delat sorg glädje med & som jag sett blivit lyckliga & svikna..

Men så finns de de pesoner man inte står lika nära som man ibland kan ägna en del tankar åt också..

Det finns en person som jag tycker verkar vara för jävla grym.. De bara lyser om denna & är alltid så trevlig..
& så undrar man hur i helvete en person kan vara så jävla wrickad i huvudet & gör denna andra personen ledsen...
Hur tänker denna då? För någon bättre person kommer den inte få.. STOR jävla förlust.. Vet inte riktigt vem jag ska tycka mest synd om eftersom jag vet med STOR sannorlikhet att den första personen jag nämnde kommer de gå så jävla bra för...

Den andra nöten kan ju hälsa hem....

Godnatt godnatt nu lägger jag mig platt

Kommentarer
Postat av: johanna

hej nattis! hoppas det är bra med dig.. jag ringde dem i slutet av december för att höra hur det blev men då sa han att det skulle bli klart i början av januari istället, så nu hoppas jag att de hör av sig snart.. men jag vet vem som blev butikschef, det vet säkert du också?! ha det så bra, kram.

2008-01-06 @ 13:37:47
Postat av: Liiisssaaa

Vad bra då, då tycker jag att vi ska göra de i veckan? hhihi :)
jag är ledig den här veckan, för jag börjar helt från o med nästa veckan sen :)

TACK SÅ MYCKET NATTIS

2008-01-06 @ 21:57:07
URL: http://ziingoalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0