Självsvält?!

Nu har de gått 1 vecka & har fortfarande ont i magen & kan inte äte.. eller jo kan äte lite.. Observera LITE...
I tisdags drack jag te & juice kl 10.. Åt mat sen kl7.. Eller åt & åt jag åt två tuggor sen va ja propp mätt..
I onsdags drack jag även då te & Juice & fick i mig lite mat men inget mer.. Torsdag fick jag i mig e & juice kl 07.00.. kl 13.30 fick jag i mig 5 tuggor av minmatlåda.. Idag fredag har ja lyckts få i mig en knäcke.. fikat med sanna & 3 tuggor wook.. Jag ÄLSKAR mat.... Men de tar bara stopp & jag känner mig spyfärdig..

Har så fruktansvärt ont i magen så jag knappt kan stå =(..

Många tror att de jag lider av nu sitter psykiskt =(.. Efersom jag varit med om mkt nu på kort varsel & varit mycket stressad i själen så jag jag nu drabbats av magont & inte kan äta som sitter psykiskt.. Va fan ska jag göra????
Min bror Andy gav mig nyss den snälla kommentaren som sårade mig en del "håller du på med självsvält?..
NEJ FÖR FAN! Jag försöker äta fast de tar emot.. försöker & försöker men till slu känns de stopp & de känns bara som de ska komma upp...
De h
r måste förändras snart =(

bye bye


Kommentarer
Postat av: Nova

Jag hoppas att det har gått till sig med magen. Stress kan göra att man inte äter så bra och får problem med magen. Om det fortsatt så ska du verkligen ringa vårdcentralen för tips och råd. Kram

2008-01-23 @ 22:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0