Schnazee VS Punanii

Jag & datorer går inte ihop så e de bara.. Jag vet hur man surfar & fixar musik men andra fachiga saker kan jag inte..

Så ida va jag & Punanii på Mediamarkt & kolla på laptop & helt plötsligt blev de bara Schnazee & han som va dataexperten.. Jag frågade då (något som jag tyckte va normala frågor) om de fanns USB & grejer så man kunde ha högtalare.. Killen bara log & sa.. Ja då de sitter här & här.. Ja sa då oki.. e eingen expert därför jag frågar-. Killen bara log & sa "jaa hehe men de gör inget".. När jag sedan sa detta till Punanii att de både fanns USB & grejer så man kunde ha högtalare & att man kunde göra så man kunde koppla datan till TVn höll han på & bryta ihop av skratt..
Va fan e de här nu då?! Va de fel på mina frågor eller vad?????
hahahahaha

Jag står för den här.. bjuder ju ialf på mig själv & kan ha roligt åt de & vet ju att jag inte e så kunnig så va faaaaan hahahahahaha...

nåt som ialf e stort e att soffa säng tv bänk & köksbord med stolar e köpt...... E jag vuxen nu???
Tror jag e 3 i huvudet ialf för jag har en humor som liknar en 3 årings ialf hihihi.. de här blir show eller va säger du Punanii?? ja tycker ialf mina frågor va bra, för frågar man inget får man inget veta =)..
Fick ju höra i veckan på jobbet av Nadia att hon nu har kommit under fund med varför jag e så snygg... De va för att jag frågar så mkt...
Kan de verkligen va så att man blir snygg av & fråga????? För i sånt fall ska jag börja ställa 1000000 frågor om dan..
Vad tror ni om de ?? Blir snygg av att fråga????
De va ialf nåt nytt jag ialf hört..
Ne nu tappade jag den röda tråden så nu lägger jag ner verksamheten & kollar vidare på "let´s dance" med Mami & co

Kommentarer
Postat av: jocke

ja natta du är skit vuxen nu ;)
haha därför jag är så jävla ful, jag frågar aldrig ;S
;D
haha ha en bra fredagkväll.
pussar

2008-01-11 @ 21:50:11
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: jocke

Okej jag skulle heller inte ha sagt nått ;P
Sjukt pinsamt alltså :P
haha men det var ju snällt av dig iaf ;) haha ::D

ahha ja jääävlar va snygg jag är ;S Du är däremot riktigt snygg. Alltså att säga att nån är snygg är inget man ska skämas att berätta tycker jag iaf, man gör ju bara en person glad liksom :) haha :P
Har ni 1 anställd från varje land på ditt jobb eller :O ;D
i helgen händer ingenting faktiskt =) ska boka teoripriov till Mc i början på nästa vecka iaf :)
Va ska du göra då nattis?
haha däröö ;) hihi =) du vet säkert vem ;)
Men jockeee du e ju schnyggg juu.. men om du frågar mer kanske du blir liteeee snygge.. ialf enligdja..

jag fatta inte den meningen alltså, speciellt inte det sista ordet :O

Yeah iam a P.I.M.P haha ;)
Pussokraaamogo-nattis- haha ;)

2008-01-12 @ 03:10:34
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0