Mobilen ringer....

jag kollar som vanligt va de e för människa som ringer & blir alldelses till mig när de står "sarah".. FY fan va glad jag blev över att få höra hennes röst efter två veckor.. Den galningen ar varit borta i Thailand nu i två veckor.. Har saknat heenne nåt groteskt mkt.... Va aldrg borta mer sådär länge.. & snart åker även sofia till Thailand.. den 4 mars tror jag de va & kommer vara borta sjuuuuukt länge ed Patte.. Komme sakna ihjäl mig.. Visst var på tok för länge sen vi sågs vi tre.. har haft så mkt jobb & annat som varit ivögen.. Men ni kommer alltid förbli de bösta.. Ni sviker en aldirg & gör en aldirg besviken.. LOVE MY GIRLS

Hade en gång en som också var min bösta vän.. Men vet inte vad som hänt.. de sägs & lovas så mkt men inget blir aldurg av.. De gamla galna skratten var e dom??
Var e glädjen var e kärleken??
E så besviken & ledsen för de känns som om ja e nån störande objekt som man hela tiden måste vara bättre än.. Me don´t like.. Men men du har dina vänner & ditt liv så jag har mitt..

Har ialf som sagt mina allra bästa tjerjor.. Men har även en 3 bästa vän som jag vet kommer vara min BÄSTIS tills döden skiljer oss åt...... De ställt upp till 1000000000000% plus lite till & de e guld värt....

Love U all my 3 angels

Kommentarer
Postat av: jocke

Eller hur fan va nice med mckort jag vill ha en R1 men en äldra modell ist, dom är mycket snyggare en dom nya =)
haha na jag fatta inte heller va du skrev, du kanske skrev i sömnen eller nått XD
;)
Okej gick det bra då? Mycket att göra eller? :)
Okej men sov så gott då nattis, godnattis ;)
mm vet skicka sms till henne förut men hon verkade ju inte vara så munter =(
pussokram

2008-01-14 @ 00:33:39
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: jocke

Eller hur fan va nice med mckort jag vill ha en R1 men en äldra modell ist, dom är mycket snyggare en dom nya =)
haha na jag fatta inte heller va du skrev, du kanske skrev i sömnen eller nått XD
;)
Okej gick det bra då? Mycket att göra eller? :)
Okej men sov så gott då nattis, godnattis ;)
mm vet skicka sms till henne förut men hon verkade ju inte vara så munter =(
pussokram

2008-01-14 @ 00:33:48
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: Picce

Svar: Tack tjejen.. bara den komentaren värmde.. de e sånt som får en att bara fortsätta o köra.. :) jo de gick helt ok.. hoppas så iaf får betyget efter tentan,, :) hoppas allt är bra me dig.. hälsa gullefjun från mig.. såg att de va flytt på g.. vart blire då?

2008-01-14 @ 13:57:24
URL: http://picce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0