Min mami

Vet inte vad det är med mig & den här låten,, Jag han inte lyssna på den utan att börja tjuta, & det är inte för att den är så jävla fin utan för att den får mig & tänka på så många fina minnen som jag har tillsammans med min mami...
Jag har världens bästa mami & de kan ingen ta ifrån mig...
& det finns ingen som skulle kunna säga till mig att "nej Nathalie det har du inte" för alla älskar min mami.. Alla badvänner, ridvänner, vänninor, gamla klass karmrater, släkt & familj, Ja alla älskar henne.. Hon är bäst!
Sen när jag lyssnar vidare på låten så tänker jag på att jag önskar mest av allt nu på denna jord att du ska bli frisk...
  • Tycker det är så hemskt att du av ALLA ska få cacer
  • Tycker det är såjävla hemskt att läkarna kan söga ""Susanna vi ser att du har fått cancer igen, men vart i kroppen du har det har vi ingen aning om"
  • Tycker det är så jävla hemst att MIN mami fått cancer för 3 gången i sitt liv
  • Tycker allt de här e så jävla orättvist så de inte finns.. & tro nu inte att jag mena att nåhon annan än min mamma skulle fått den för vill jag inte.. Vill inte att någon på jorden ska få cancer... Men när en kvinna som aldrig har rökt,tagit droger, missbrukat alkohol, simmar 2000km på badhuset mån-fre, rider & håller igång & har ett hjärta av guld.. Ja då tycker jag ta mig fan att det är orättvist....

Så därför för att jag älskar min Mami så oerhört mkt & för att hon är min stora idol så kommer Hallelujah ALLTID vara "hennes" låt........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0