Massa har hänt sen sist....

Ja nu va de ju ett tag sen jag skrev nåt som jag gjort m.m..
Har hänt massa massa...
Hela helgen va jag ledig så i fredags firade släkten Andreas som fyllde 26..Grattis mitt älskade stolpskott hihi;) sis älskar dig..
I lördags hade Andy sin 26års fest hemma hos sig.. Blev en explorer för mig som blandades med bär & sweppes & sen en flaska rött vin haha.. vuxet hahaha....
Träffade även Min bror daniels nya tjej Anna.. En riktig sköning så klart godkänt.. Dessutomhade vi en del & en del personer gemensamt hahaha...(bilder kommer när jag hittar min kamera i nån av alla flyttkartonger haha)

I veckan har vi börjar köra saker till lägenheten & idag onsdag va de en riktigt flytt *yeeaaahhh*...
Dock så dröjer de nog några dagar till tills jag sover i mitt nya "hemhem"..
Det e bara lille kissemissen som saknar sen är de en liten familj =)....
Idag blev ialf sovrummet klart.. OOOHHHH va mysigt de blev.. blev så jävla nöjd.. & sanna älsklingen har hjälp mig maaaasssoooor idag... Tack gumman de va guld värt.. Så vi monterade upp köksbordet & alla 4 stolarna till som va från mio idag så nu e köket klart...=) e så himla glad..
Dessutom köpte jag en massa kläder som va as grymma idag (köer ju bara grymma kläder hahahaha). När jag kom hem hade jag även fått ett brav från h&m att mina kläderkommit så ja bad mami åka med mig & hämta min stora kasse..så ida blev de ju en maaaasssaaaa kläder.. Nu saknas bara en sak & de e den uuuuur snygga mjukisdressen från vila.. Men den ksta 600för en jävla mjukis men de e ju så grym.. Men tycker jag & sanna får unna oss en varin efter denna dag hihihihi....

Igår packade jag alltså ihop mina sista saker i mitt flickrum & de va då som först ja insåg att shit nu skajag flytta.. de e rätt stort första gången.. Nästan lika stort som när man blir av med oskulden hahahahahaha ;), skämt & sido men stort e de....
Älskar mitt hem men mitt hemhem e så sjukt mysigt.. Vet att allt kommer blir så himla bra nu.. Allt ser så ljust ut.. trots mammas chanser under ögat växer me en himla fart & trots att mammas bror Jannelades in för två veckpr sen pga ett atsma anfall som sedan visade sig vara lungcancer.. Nu två veckpor senare har de även spridit sig till cancer i magen & nu står även han buk ut som e fylld med var & han spyr konstant så frågan e hur läng han har kvar att leve.. Men trots detta jävla shit så ser de ljust ut.. Mamma KOMMER att klara sig så e de bara & jag kommer bli lycklig.. & visst Janne knske bi en ängel, men dock den finaste i himlen i sånt fall.....

Ja som ni hör har hunnit med massa...

På lördag e de utgång med jobbet som gäller till bomull & jag har sagt att jag bangar inte för bråk.. Händer de nåt ute kommer mitt temprament vara hett som satan hahaha.. Sen bär de nog av till Otten... Fredag blir de mys med lets dance haha...

Bye bye then


Kommentarer
Postat av: Hanna

Finns det verkligen grymma kläder i Norrkan? Vart köpte du dom isåfall?

2008-01-24 @ 10:49:15
Postat av: Anna

Haha jag väntar med stor spänning på de vackra fyllekorten..eller inte!! Glöm inte att ta med dig knogjärnet ut på lördag!! kram ;D

2008-01-24 @ 12:59:47
Postat av: Sarah

Om du bara visste hur mycket jag saknar diggg just nu. Ringer sen. Älskar diig Hjärrrtat

2008-01-27 @ 14:55:43
URL: http://frokenacrling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0