Jag saknar dig

Saknar väldigt mkt som har med dig & göra..

Ditt skratt & dina ögon som lyser när du e sådär glad som bara Du kan..

Våra hysteri garv tillsammans som vi får när vi berättar roliga saker som egentligen bara du & jag förstår oss på

Våra texter som vi gjorde till låtarna som redan fanns..

Alla våra bad utflykter.. Tänker fortfabarde på gången vi gick vilse i åby när vi skulle till gransjönäs

Alla djupa samtal med som jag vet du lyssnar på lika mkt som ja lyssnar så fort du har något & berätta..
Jag saknar helt enkelt ALLT med dig...

Vet inte varför vi inte ses lika mkt lägre, något som gör mig ledsen med tanke på hur kul vi faktikst har.. Vi båda har gått egenom mkt jobbigt som gjort oss förkrossade..Varför har vi inte varit mer med varandra då?
Så hade vi kunnat skratta bort allt tråkigt & bara haft kul som bara vi kan..

Ibalnd blir jag så frustrerad för de känns som vi glider isär ibland något som jag absolut inte vill...
Du kommer alltid vara min bästaste oavsett vad & jag hoppas verkligen att Du vet att jag alltid & då menar jag ALLTID ställer upp på dig.. Så jag hoppas du inte glömmer bort mig för jag finns alltid fr dig hjärtat...

för som du vet så " Thats what friends are for"..

Till min Sanna:
Friendship isn´t how you forget, but how you forgive.
Not how you listen, but how you understand.
Not how you see, but how you feel.
Not how you let go, but how you hold on!


If I could catch a rainbow
I would do it just for you,
And share with you its beauty
The days you're feeling blue.

If I could build a mountain
You could call it your very own.
A place to find serenity,
A place to be alone.

If I could take your troubles
I would toss them in the sea,
But all these things I'm finding
Are impossible for me.

I cannot build you a mountain
Or catch you a rainbow fair,
But let me be what I do best,
A friend that's always there.



 image486 

Sanna ♥ Nattis



Kommentarer
Postat av: Anonym

sött!!
katja

2008-01-16 @ 13:53:08
Postat av: Picce

de förstår ja.. haha han e sån nörd.. :P gör så haha.. du me, ta hand om dig.. :)

2008-01-16 @ 15:02:35
URL: http://picce.blogg.se
Postat av: Sanna

JAG ÄLSKAR DIG!

2008-01-16 @ 21:55:49
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se
Postat av: Sanna

JAG ÄLSKAR DIG MIN SYSTER!

2008-01-17 @ 20:02:56
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0