home sweet home

Då  var man hemma hos min päron nu då... Man kan inte längre säga hemma för nu har jag ju ett eget hem.. & fan va jag gillar de.. de kommer bli så mysigt.. Köket & sovummet e klart & jag kan redan nu säga att de är mysigt.. Ett stort tck till sanna som ville hjälpa till att montera upp köksbordet & stolarna.. Vem behöver männen när vi kan hjälpa till ;)..
Dock så lyckades jag att ha av skiffnyckeln som var md bland alla skrivar.. Hur jag lyckades me de vet ja inte.. kanske va för stark.. En bit av den sitter ialf kvar under köksbordet som minne hahahahha...

Har nu ialf bosatt mig på hörngatan & de känns så mysigt.. Allt blir så bra nu känner ja =)..

Igår va de utgång på bomull-teaterbaren-leche & sist men inte minst otten..
Hade ju riktigt kul måste jag säga...
& till dig Anna kan jag säga att Ja, knogjärnet va med haha & i fighten vann jag hihi...
image491
                 
Detta är då denna Anna som min bror fått ihop de med.... En sån sköning =)


Kan säga att jag stötte ju på den där 23åriga(eller va fan hon e) avskyvärda tjejen jag hatar.. Fulare människa fpr man ju leta efter.. När ja såg henne på otten kände jag bara "nu ska jag ta henne" men skärpte till mig men dock kom de ett litet omoget ord skrikandes från min mun efter henne... De berömda "H" ordet... aj då.. Men men hahahahah man måste visa sitt missnöje... Blåsta tjejer med silisar som tror de e läckra kan slänga sig i väggen hahahahahahaha....

Jag hoppas sanna gumman laddar upp korten snart så jag kan tatta dom & så ska jag nog lyckas tatta några kort från limpa också hehe..

 Till dig som undrade om de fanns några snygga kläder i norrpan & vart ja köper min akläder så kan jag söäga att de finns faktikst lite snyggt.. Har man bara tålamod & letar på de där lilla extra stllet så hittar man... Pic a doll e ett guld ställe.. I love it...

Men måste även erkänna att en del e från monki i sthlm.. Men snart e monki här i stan... yeeee som jag längtar.. & som jag längtar efter Claudia efrtersom de e hon som nu e monkis butikschef.... Min habibi hahahaha...


Kommentarer
Postat av: jocke

Hörre du din rackare, du är väl inte sur på mig hoppas jag? =/ såg det du hade skrivit till Sarah.
Men du Nathalie imorrn ska jag in i lumpen men ha det så bra nu =) Och hoppas allt blir bra med din mamma, tycker sjukt synd om er bara så att du vet det. tänker på er.
ta hand om dig.
pussar.

2008-01-28 @ 00:49:23
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: jocke

Lästa ditt inlägg nu. Nattis allvarlig talat vart kommer ordet klaga ifrån? jag har inte klagat på nått =/ Det som gjorde oss osams nu var att jag fråga hur hon mådde och om jag skulle fixa skjuts hem i fredags... det är ju väldigt elakt? men enlig henne så sak inte jag bry mig om hon mår dåligt? na okej förlåt liksom. Gjorde jag fel eller? =(

2008-01-28 @ 01:05:42
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag har letat efter Pic a doll men hittar inte butiken, vart ligger den? (Kollade på St Persgatan men icke sa nicke)

2008-01-28 @ 16:50:18
Postat av: picce

jo hade kul faktiskt hehe fötutom alla tjafs här o var som va men men hehe.. själv då? hahaha så orutinerad han är de e illa o sen att han låter dig stå tomhänt utan nått o drika ute är ännu mer illa haha... jo har endel nu.. börja dom sista kurserna förra veckan så nu ska man starta sitt examensarbete :S så de blir nog endel.. själv då? jobb? japp du me tjejen o ta hand om den orutinerade liraren som bör börja jobba på saker o ting nu så han inte gör fler missar ute hahahaha.. ;)

2008-01-28 @ 18:59:18
URL: http://picce.blogg.se
Postat av: Sarah

Jag vet. helt sjukt juh. Men allt är över nu, så skööönt. Du anar inte. =). elelr det gör du nog hahah. Aa det har hon, men det är ganska länge sen nu =). Jaa vi måste göra massssa skoj nu. Saknar det sååå. Pusssiluss min lilla ängel. Ha en underbar dag imorrn. Ringer dig.love u
Kram kram

2008-01-28 @ 23:26:53
URL: http://frokencarling.blogg.se
Postat av: jocke

tack =) Jag vet ju inte vad jag har klagat på så har inget att lära =(
Hur är det med mamma?
ha det gött
puss

2008-02-01 @ 23:07:12
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: Sariiiiih

Hej hjääärtat. jag förstod det =( ;P. Jaaa det vill jag gääärna :). På tisdag ska vi. Då är semmmmla dagen :D. Jag ringer ikväll. Saaaaaaaaaknar dig. Love u. ha en underbar dag. Pusssis

2008-02-02 @ 15:46:58
URL: http://frokencarling.blogg.se
Postat av: linnpinn

naaathaaalie. väntar fortfarande på ett "välkommen-hem-till-mig" kort från dig. jag måste ju få se hur det ser ut. hoppas att allt är bra och att du inte sliter ihjäl dig. in på msn med dig när du läser det här! jag saknar dig gumman.

2008-02-08 @ 00:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0