Gör jag något rätt????

Först gör jag fel för att jag vill vänta tills allt blir klart
Sen gör jag tydligen fel i lördags
Nu har jag gjort fel igen....tydligen.. som jag fick komma på själv
Sen är de väl säkert 1000000 andra grejer ja göör fel med..skulle inte förvåna mig

Gör jag något annat än fel eller??

I sånt fall kommer min nästa fråga:

Om jag bara gör fel, va fan duger jag till då??

Fråga två:

Om jag bara gör fel, va fan är de jag gör rätt då? Svar: INGENTING


Om man NU helt plötsligt undrar vart allt kommer sluta då undrar jag, varför börja?

Va e de som händer egentligen??????????

Nu ska jag till jobbet..Undra va för fel jag kommer göra där idag... för de e ju de ända jag gör

Kommentarer
Postat av: Picce

åå nice läge.. då hoppas ja man blir bjuden på inflyttningsfest på hörngatan 6 ;P haha.. tack så mkt o hoppas du me får en bra vecka.. =)

2008-01-15 @ 12:00:26
URL: http://picce.blogg.se
Postat av: Hanna

Tyvärr så är det oftast fel som påpekas, och dom man hänger upp sig på. Men tänk du har ett jobb, och det skulle du inte ha om du bara gjorde fel. Sen va tusan ingen är väll perfekt.
Du är söt snäll och omtänksam och det är viktigare än att bara göra rätt hela tiden.

2008-01-15 @ 19:47:50
URL: http://emmahannahemera.blogg.se
Postat av: Anonym

Dax o göra rätt?

2008-01-15 @ 20:40:51
Postat av: jennifer

så får du inte tänka, du är såå bra nathali. du gör aldrig fel. tack för dina riesen idag:) de värmde enomrt. kom ihåg du är bra. tralalalal..

2008-01-15 @ 20:49:30
Postat av: jocke

hej Fel kvinnan ;) haha na skojja. alla gör fel ibland Nathalie :) jag har också gjort 1 jävla fel
=( =( =( =/ ha det så bra. puss

2008-01-15 @ 21:38:49
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0